زبان پارسی را پاس بداریم

نشانی تارنامه : drafshemehr.blogspot.com

نشانی درفش مهر در فیس بوک :
https://www.facebook.com/homayoun.avrahami.7

نشانی در تلگرام : لینک

۱۳۸۷ اردیبهشت ۲, دوشنبه

همه بازان عجب مانند در آهنگ پروازم
کبوتر همچو من دیدی !؟ که من در جستن بازم

با این پیام دل انگیز از شاه درویشان ( مولانا ) نگارشات آغازین این وبلاگ را به رهنوردان راه درویشی پیش کش میکنم ، یا بباور شمس تبریزی : آنهائی که هر چه دارند را میدهند تا ارزنی مهر را خریدار باشند.
اداره کردن یک زندگی امروزی ، در کشوری پیشرفته چون اسرائیل ، کار ساده ای نیست ونیاز به تلاشهای گسترده ودامنگیر دارد که خواه نا خواه ، کمبود زمان را در پی دارد ؛ که بگونه ای با کم کردن خواب شبانه میشود وبلاگی هم آراست وآنچه را بدل داریم ، بگوش همگان رساند و چگونه !؟
خواسته ی من از بر پائی این وبلاگ چیست ؟
بر داشتهایم راه بچه مرزهائی میبرد
بازتاب پیام های این وبلاگ ، خواننده را وادار به چه واکنشی میکند !؟
اگر این سه خواسته را بگونه ای همه پسند ودر آمیخته با مهر به آشتی جویان ومهر دوستان ، پیش کش کنم .. .. بخواسته هایم رسیده ام .

هیچ نظری موجود نیست: